【Report】 Jafore Picnic on Oct. 9, 2017 / 10月9日ピクニック開催しました

On October 9, 2017, the Jafore Multilingual Playgroup Picnic was held along Kamogawa River, near Demachiyanagi Station.

Number of participants were approx. 60 from Philippines, Canada, Switzerland, Uruguay, Indonesia, Palestine, America, Ethiopia, and Kyoto.

Thank you for coming to Jafore Picnic! The weather was just perfect. All ages and nationalities from various countries, and locals and students, gathered for the picnic.

While children ran around, parents talked with new people, became friends and exchanged information.

Thank you again for taking the time to be a part of Jafore picnic.

--------------------
10月9日、今年もさわやかな秋晴れに恵まれて、みんなでピクニックをしました。

いつもの面々、ちょっと久しぶりの皆さん、今回初めて来られた方々など、合わせて60人くらい参加してくださいました。

フィリピン、カナダ、スイス、ウルグアイ、インドネシア、パレスティナ、アメリカ、エチオピア、京都の人が集まりました。

ありがとうございました!

Jaforeスタート時メンバー集結!